tisdag 29 mars 2011

Nu tittar jag

in lite igen. Har blivit lite tunt med inlägg nu ett tag igen.
Livet kommer som emellan ibland.
Inte får jag mycket sytt heller .Jag lever livet utan så mycket sömnad o pyssel nu. Väntar på att sy lusten ska hitta tillbaka.
Dock hade mina " tisdags tjejer " o jag en sydag i lördags.
Tyvärr blev det lite manfall men vi va i allafall 3 starka brudar som myste tillsammans.
Såå härliga tjejer.
Inger sydda på FQ`s mysterie quilt, Ingegerd sydde en löpare ur QM  och jag fixade o trixade med en bil quilt till Vilgot. Är i denna stund inte riktigt klar trots att det är idag den ska leveraras.
Vilgot fyller 3 år idag så det är bara att sätta fart nu känns det som.
Bild på den kommer senare.Lite  får ni dock se av våran sydag här

En liten Spindelman hittade jag här hemma när jag kom hem efter sydagen.
Tjusen våran hade förvandlats till Spiderman !!!!
Vi avslutade lördag med att tillbringa några härliga timmar hos bästa vännen Lena m pojkvän Sten.
Ljuvlig caffe latte och fantastiskt god smörgås.
Som vanligt en massa härliga skratt.
Men !!! så sur dom ser ut, men det va bara då kan jag lova Lite stelt när jag ska fota hahahahahaa.

Ha de bäst nu o hoppas vi ses snart.
Jo jag glömde visst,,,,, Jenny har en Give Away på sin Blogg.
Kika in där vetja

Kramar 

1 kommentar:

  1. Ville bara tjingelinga lite och tjusa över tjusen eran, gud så söt han är.
    Jag har kommit igång att sy igen, kan du tänka dig. Kanske kan smitta dig lite, fniss.
    Kram LjusneLotta

    SvaraRadera