torsdag 13 november 2014

Hå o Hej :)

 

Ja så är jag då här igen...det där med " skärps farmor " funkade inte :(
MEN nu ska jag få liv i Bloggandet ....igen  ;)
 http://stickamera.se/  och  http://dodergok.blogspot.se/
har tillsammans  startat en KAL :)
  Det ska bli riktigt riktigt roligt, stickat har jag ju gjort en herrans massa år
men jag har aldrig stickat efter ett mönster som utgår från mina mått och aldrig heller en kofta uppifrån och ner, spännande värre :)
 Syandet ligger som ni kanske redan lagt märke till på is .
Som jag tidigare berättat så är jag en periodare och just nu är det baaraa stickning som gäller , till höger o vänster *asg *
Återkommer med mitt garnval o dyl men tills dess
Ha de gott :)

 


 



 

1 kommentar:

  1. ja jag har anmält mej..samma sak det skall bli så kul o jag har inte heller stickat en kofta oppifrån o ner..vi får se då om den blir klar...det finns ju så mycket annat som tar sin tid i dec o sen har vi 8 kor som kalvar..just då.. ha de bra!

    SvaraRadera