onsdag 10 december 2014

Nu tänkte jag faktiskt sätta mej ner o börjar lite smått , provlappen till att börja med o sen räkna ut o lägga upp MEN , jag kan ju säga det att vara trött o fixa detta funkar inte ....nä inte just nu. Jag har jobbat natten nu o har 2 till framför mej såååååå......jag lägger ner tills på söndag . Jag känner att jag inte är riktigt med så....... här krävs det att jag är klar i knoppen .
Ni andra verkar ha kommit en bra bit på vägen ....låt gå. Jag ska inte stressa fram nåt nu för jag vill ju så gärna fixa detta på " rätt " sätt så ..jag tar och återkommer en annan dag :)


Ha de gott " Koftisar "

1 kommentar:

  1. Du ta det bara lugnt du! Jag satte fart väldigt snabbt och sedan rev jag upp ....tre gånger! Ja numera gör det absolut ingenting....förr hade jag fått ångest...kanske till och med stoppat undan "ski...ten" :-))))) Nu så river jag upp med glatt humör och börjar om....

    Du ska veta att det är såååå himla bra pedagogiskt upplagt! Jag är ingen van koftstickare.....egentligen inte alls! Men det har ordnat upp sig alltihop och nu stickar jag av bara farten...eller hum hum...jag är bara vid midjan! Ingen brådska tänker jag för bloggen finns ju med all beskrivning ett bra tag framöver..ja eller så skriver man ut det hela ;-)

    SvaraRadera